Основной целью деятельности комплаенс-офицера является обеспечение соблюдения должностными лицами и работниками ТОО Управляющая компания «Қазмедия Орталығы» законодательства Республики Казахстан о противодействии коррупции, мониторинг за реализацией мероприятий по противодействию коррупции, формирование внутренней корпоративной культуры работников, которая обеспечит прозрачность, честность среди всех работников и создаст условия для ведения бизнеса в соответствии с лучшими международными стандартами, внутренними политиками и законодательством Республики Казахстан.
The management of “Kazmedia ortalygy” receives citizens by appointment.
Reception day: Wednesday.
Reception time for citizens: from 09:00 to 13:00.
Phones and contact person for the reception of individuals and legal entities: Duisebayeva Balzhan Mukhtarkyzy (Assistant General Manager):
Helpline | senim@kmo.kz 75 77 76 |
Reception | 75 79 07 |
Office | 75 78 54 |
Email address for requests and letters | kence@kmo.kz Аскарова Таншолпан Абделовна |
Reception | 75 78 88 |
Media Contacts | Pr@kmo.kz 75 77 75 |
+77783183600 | |
Sales management | 75 77 57 |
Corporate Development Department | 75 77 00 |
Department of Public Procurement | 75 79 59 |
HR department | 75 78 40 |
Coordination Department | 75 77 75 |
By clicking the “Ask a Question” button, you consent to the processing of your personal data in accordance with the Privacy Policy.
By clicking the “Ask a Question” button, you consent to the processing of your personal data in accordance with the Privacy Policy.